Sötsug och spänning

Ibland blir sötsuget stort.
Har precis rotat runt i hela köket efter
något *gott*  UTAN ngn lycka i sökandet.

Fick ett sånt jätte sug efter såna här cupcakes jag
gjorde vid nyår.



Nu går jag här och väntar på att höra om
brorsan blir FARFAR idag.
Spännande.

Håller tummen att allt går fort och smidigt.
Tjejen skulle sättas igång idag om jag
uppfattade det hela rätt.

Ha en fin dag


Tycka till?
Postat av: demiano

Lycka till, morsan-farmor Christa...!!

2010-09-28 @ 16:27:33
Postat av: Cina

Jag blir inte farmor.. Men min bror blir farfar.

2010-09-28 @ 17:58:08
Postat av: mimmione

några ostbitar funkar för mig, de ser himla goda ut dina cupcaces....varför man nui säger det istället för muffins är det glasyren tro som gör skillnaden

2010-09-29 @ 15:01:50
URL: http://mimmione.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0