Sjung om studentens..........

STUDENT -10

En hyllning till EMELIE


En varm dotter i sommar solen.
Strålande glad, härligt att se.



Hon åkte i en tuff amazon cab verkligen i
mammas smak.
Riktigt cool.


En vacker glad och stolt dotter.
Med all rätt.
Mamsen blev tårögd gång på gång..
Du är fin tjejen.


Strax bär det iväg genom samhället.



Väl hemma var det skönt med lite att dricka
i sommar värmen.

Det här var verkligen EMELIES dag.

Men den dagen hade aldrig blivit så fantastisk som
den faktiskt blev, utan vissas
otroliga engagemang och kärlek.

Mikael

Du höll dig i bakgrunden så du kom
inte med på så många bilder. Men här är du iaf.
Fortsätt att vara så go som du är mot min
dotter så blir du en perfekt svärson i framtiden.

Kristin

En bättre surrogat mamma/vän kunde
inte Emelie få när hon nu bor så långt ifrån
oss här uppe..
Tusen tack till dig.

Patric

Jag vet att Emelie är trygg även med dig.
Både på jobbet och hemma ;-)
Ett varmt tack till dig för att
du finns där för henne.

Madde

Jag hann inte lära känna dig så väl
men fina tårtor gjorde ni iaf. du och Rebecca.
Ser fram emot att lära känna dig mer.

Sen får jag väl skicka en gemensam kram
till alla andra som ställt upp och fortsätter göra så.


Allt gott i framtiden önskar jag dig Emelie...

Kram
MAMMA


Tycka till?
Postat av: demian

Hej..!! En dotters dag - Grattis mamma..! Jag blir så glad när jag ser den här bilder :o)

2010-06-06 @ 22:37:22
Postat av: Jens

Tillykke med hende Cina :-).

2010-06-07 @ 11:23:03
Postat av: Anna

Åhh va fin hon är!!!

Ja nu bär det av ut i vuxenlivet..tror mest att det är alla mammor och pappor som får det värst ;)

2010-06-13 @ 16:17:44
URL: http://garanteratglamourfritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0