Lite av ditt och lite av datt...



Har idag lekt frisör åt både två och fyrbenta.
Det gick ganska bra men
nu säger händer och armar ifrån.
Today I have been hairdresser for both two
and four legged individuals.
It went quite well but now my hands
and arms hurts, as expected.

Sitter i skrivande stund och längtar
till imorgon kväll.
Då är det dags för Speedway igen.
Ikaros Smederna mot Team Värmland
Stämningen, spänningen, doften och ljudet
det är helt underbart..
Right now I sit and long for
tomorrow evening.
Then its time for Speedway again.
Ikaros Smederna v/s Team Värmland.
Excitment,Atmosphere, Smell and sound..

Imorgon kommer jag ha en gästbloggare
här för att dela med sig av
sina tankar, och vad han har haft för sig.
Det kommer bli ur ett lite ovanligare perspektiv
så titta gärna in
Tomorrow I will have a guestblogger
here to tell you about his thougts
and what he has been up to.
It will be from a little different perspective.

Jag hoppas ni tycker om min nyponros
som jag la upp här idag.
Om det engelska namnet inte stämmer här
nedan skyller jag på
Google translate

I hope you like the DogRose I put up
here today..
If the name is wrong I blame
google translate.

Ha en finfin kväll
Have a real nice evening

Cina


Tycka till?
Postat av: demiano

Rosa perruna. Does Ozzy like them..?

Have a great time at the speedway. Puss...!

2010-07-20 @ 20:29:07
Postat av: pixi

Gillar din "dog rose"kan det vara möjligt?HAHA..Konstigt namn,haha..Ha det så kuligt med din gästbloggare..Och var rädd om dej !kram =)

2010-07-21 @ 08:19:39
URL: http://meandpixi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0