Mörker *varning för DEPP blogg*



Mörker slukar mig.....
Mörker utan slut...

Värk och smärta äter mig...
Gnager och sliter mig i bitar...

Vill gömma mig...
Försvinna...

Orken är slut...


***********************************


Fibromyalgin har jag levt med i ca 20 år nu.
När jag inte trodde den kunde bli värre, ja då tog den nya tag.
Detta är nog för att få den starkaste att falla i bitar..

Men skulle det få vara nog med detta?

NEJ DÅ!

Axlar armbågar knän höfter har nu slagit till på sitt eget vis.
Det handlar inte så mkt om värk för just dessa bitar
utan ren skär smärta.
Som vasst grus i leder och under knäskålarna.
Kan gå i en trapp och plötsligt skär smärtan genom
knäna som känns  som de går sönder.
Samma med armbågar och axlar.
Allt detta utöver den vanliga fibron som
hela tiden finns där.

Orkar inte mer snart..

Jag älskar vintern men just iår verkar den förstärka
allt det onda.

Sedan några månader tillbaka lever jag i ett slags
helvete på jorden.

***********************************

Det här blev en trist blogg men jag är så dålig att jag
gråter varenda dag.

Jag undanber mig tips om mediciner och gymnastik osv.
Jag behövde bara få vräka ur mig all galla som samlats.
Magen klarar inte mer mediciner iaf och jag har provat 
det mesta. Vad gäller olika tränings metoder så är
dom också testade utan positiv verkan.

Skulle vilja krypa in i ett mörkt hål och stanna där ett tag.
Försvinna från världen, för att sen komma ut
när det kanske känns bättre igen.


Som ännu en liten krydda på eländet har
ryggen pajjat.
MEN...
Just den oroar mig inte.
Känner igen den smärtan och den ska
min fantastiska kotknackare få rätta till på torsdag.

Förlåt för denna otroligt deppiga blogg.
Men det är så det är just nu..
SKIT




Tycka till?
Postat av: pixi

Ojoj,lider med dej vännen,vet hur det e att ha smärta 24 tim om dygnet,men tack o lov har jag inte "grus" i lederna...din stackare,klart du får gnälla av dej ,det måste man göra emellanåt,annars blir det olidligt..ska hålla tummen för att du blir bättre snart..mitt kommer i skov oxå o ibland e det lite lättare..hoppas på sånt till dej med..stor kram!!!Förresten vad e det med färgerna ni säger på Fadebook,fattar inte?Ed etfavofärger man räknar upp lr vad?kram igen=)

2010-01-06 @ 09:21:58
URL: http://meandpixi.blogspot.com
Postat av: demian

Lilla vän...din stackare...här skicker jag en varm solenstrål för att få dig att ler..!

2010-01-06 @ 13:14:04
Postat av: V-vik

Måtte du kunna härda ut, känner med dig

2011-04-18 @ 10:04:50
Postat av: V-vik

grattis, trots allt

2011-04-18 @ 10:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0