2010 Dag 1

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!!


Bilden tagen av mig, dock inte det här nyåret


Nyårsafton blev lugn och still här hemma.
Lagade lite god mat, kollade Grevinnan och betjänten
och sen satt man och slöade fram till tolvslaget.

Bakade CupCakes dagen till ära.


Dom blev väldigt goda och jag fick genast order
på att sådana skall bakas till nästa födelsedag.

Komunen hade inte råd med stort fyrverkeri iår.
Därför tog jag inte med kameran ut vid tolvslaget.
Det sköts upp mkt raketer av privat personer så
man fick sitt lystmäte iaf.
Nu har jag ju inte en skotträdd hund så jag
njuter av, och fullkomligt älskar fyrverkerier.
På det viset är jag lyckligt lottad. Vet folk som flyr
ut till sommarstugor osv för att deras fyrfota
vänner mår dåligt av smällarna.

Nu idag gick jag en lång skön promenad med Ozzy.
Vintern är så härlig när den är på riktigt.
Dvs när det inte bara är slask och sörja utan
FIN VIT vinter.





God fortsättning
Cina


Tycka till?
Postat av: pixi

Önksar dej oxå en God Fortsättning in på det nya året!Kram =)

2010-01-02 @ 11:28:57
URL: http://meandpixi.blogspot.com
Postat av: demian

Te deseo un muy feliz año mi amiga...!

Y un gran abrazo también..!!

2010-01-03 @ 13:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0