Liten update



Timmen är sen och jag sitter här som den enda vakna
i familjen i vanlig ordning.

Först vill jag tacka er som tittar in även om jag varit
dålig på att skriva ett tag.
Det är så mkt nu.

Ozzy har sin starka medicin men jag är tveksam
till om den gör ngn nytta. Det kliar mkt i ögonen på honom.
Det gör ont i mig när han har sån klåda och ögonen geggar.
Nu kunde det ju ta ett tag så jag fortsätter med medicinen
ett tag till och sen ännu ett besök hos vet...
Man märker hur stressad han är av den ständiga klådan.
Kan han inte bli bra, ja då vet jag vad som måste ske
men jag väljer att inte tänka på det förren allt är testat.

Värderingen då...

Jo jag tror det ska gå bra med banken, värderingen låg
ungefär där vi trodde.
Förhoppningsvis kan jag boka *takfolket* på fredag.
Ska bli skönt med *tak över huvudet igen*.   Ett som inte
sotaren kan klaga på.


Bilden ovan är ett par år gammalt
men det ser ut så i soffan nu också

Önskar er en GOD NATT.

Jag tittar in till er så snart jag hämtat
lite krafter igen..


Tycka till?
Postat av: Anna

KRAMAROM pussa på lillponken från mig...

2010-08-26 @ 11:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0