Så var det måndag igen.

Hoppas alla har det bra!

Jag har haft ganska mycket omkring mig
och kommer nog ha det hela den här veckan.
Men ett litet inlägg fanns det tid för idag iaf.

Igår var jag och bunkrade upp med värmeljus
på IKEA när jag körde dottern.
Det brukar alltid gå åt mkt sånt här på hösten
och vintern.

Tog en bild när jag var ute med Ozzy som
jag själv tyckte var rätt cool.

Kallar den

Fängslande fägring



De röda bladen mot den blå himlen...
Klättrandes på taggtråd.

Lite annorlunda motiv men gillar det.

NU ska här forts o städas.
Får danmarksbesök på torsdag antagligen.

Ha det fint.

Kram på er


Tycka till?
Postat av: Anna

Häftig bild och ditt namn på bilden är ju klockrent ;)

Må gott och take care..pözz...

2009-09-21 @ 11:14:36
URL: http://duracellmorsan.blogg.se/
Postat av: demian

Hej Cina..! Beautiful picture in it's clean simplicity. Gillar det..! :o)

2009-09-21 @ 14:38:36
Postat av: Sazza

Verkligen en jättefin bild måste jag säga.

Hoppas du inte tar ut dig alldeles för mycket den här veckan gumman.

Själv ä jag trött som bara den, men änsålänge har jag inte deckat av trötthet =).



Kram

2009-09-21 @ 15:36:13
Postat av: matte

Jag bunkrar också alltid värmeljus på IKEA... gärna såna som doftar gott :)

Ha det så bra!

Kram

2009-09-22 @ 11:57:14
URL: http://femtinio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0