In memorian



Inatt lyser ett ljus för min far.

Inatt är det 13år sedan jag satt vid hans sida
vid sjukhusbädden.
13 år sedan han vid min sida drog sitt
sista andetag.

Det är så mkt jag hade önskat
att han fick uppleva.

Att han fått vara med och se vilka
fantastiska unga damer
mina döttrar har blivit.

Att han fått se hur min konst utvecklats.

Jag saknar hans underbara humor
och hans fantastiska kok konst.

Jag är glad att jag fanns på plats när
han gick vidare.

I minnet och hjärtat är han varmt bevarad.

Kram till dig Pappa.


Tycka till?
Postat av: demian

Kanske han skådar allt som händer från sin fredlig ort...

2009-10-21 @ 13:32:23
Postat av: Anna

Kram gumman..visst vet han,han är med dig jämt!

Pöss....

2009-10-22 @ 00:58:14
URL: http://duracellmorsan.blogg.se/
Postat av: pixi

Beklagar..Min pappa o mamma har vart borta i 11 år nu ,tjitt vad tiden går fast det känns inte så längesen men jobbigt ibland när jag tänker på dem att de faktiskt inte finns mer o kommer aldrig att se dem mer ,o att barnen inte kommer att minnas dem alls snart,det gör ont..men livet går vidare o vi måste följa den vägen även om det smärtar..stor kram till dej !!

2009-10-22 @ 09:00:42
URL: http://meandpixi.blogspot.com
Postat av: pixi

Beklagar...jag miste mamma o pappa för 11 år sen o det gör fortfarande ont,särskilt när jag tänker på att jag aldrig mer får se dem lr höra dem..o mina barn kommer snart inte att minnas dem alls ,så det e sorgligt men det e väl så livet e ..man får leva på livets villkor ...visst det smärtar men men man får ändå glädjas åt dem som e kvar o göra det bästa av det ..stor kram

2009-10-22 @ 09:04:50
URL: http://meandpixi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0