En underbart vacker höstdag

Idag har det varit en strålande dag.
Jag och Ozzy tog en lång promenad på för middagen.
Naturligtvis kan jag inte ge mig ut en sådan dag
utan att ha kameran med mig så här kommer
några bilder från idag


Helt spegelblank låg sjön.

Här blev trädens färger mest riktiga i spegelbilden
av någon anledning


Det var ju ett antal minus i natten som var..
Visst ser det läckert ut när det bara ångar
om stenen och mossan?!


Med hjälp av självutlösaren på kameran så fick även
fotografen vara med idag.

Det bidde inga Ozzy bilder idag men det kommer
säkert fler fina dagar under hösten.

Ha en fin helg allihop.

Kramiz


Tycka till?
Postat av: demian

Först, jag är glad att vi får se dig sitta framför kameran :o) Andra, dina bilder är kanon..! Liknar våren.

Vi, härnere har riktigt vår, men idag det regner...

Kram härifrån..!





2009-10-11 @ 00:06:41
Postat av: Helena

Vackra foton. Själv sitter man just nu i ett snöigt Vilhelmina.

Känns konstigt, inte att vara här utan all snö

/Hella

2009-10-12 @ 17:21:42
URL: http://www.marihelena.net
Postat av: matte

Fint med ångan :)!

Ha en trevlig helg du med!

2009-10-17 @ 11:15:49
URL: http://femtinio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0