Builders Crack



Seriöst.......
Är det någon kvinna som tycker det är tilltalande
med alla dessa män som har
halva arslet utanför brallorna?

Jag har ju svårt att tro att särskilt många
kvinnor jublar åt denna syn som man idag
kan möta lite överallt.
Håriga arslen, feta arslen osv.
Vad man väljer att visa hemma är väl en sak.
De män som EV. har en fin rumpa de har den
aldrig hängade ute till allmän beskådning.

Nu tycker säkert några att jag är gnällig.
Att...
- Men hon behöver väl inte titta dådå..

MEN..
Hur lätt är det?
Om jag står i mataffären och ska ha ngt
ur kyldisken t.ex..
Så hinner ngn före mig och böjer sig ned
för att plocka upp ngt ur frysen.
Inte lätt att undvika då, eller hur.

Jag tycker det är äckligt, vidrigt och frånstötande.

I hemmets egen lilla vrå,
med flickvännen, frun eller vad man nu har
är det väl ok kanske men jag kan bara
inte tycka det är trevligt att se dessa arslen
överallt.

Arslet fick vi att skita och fisa med
inte att skylta med.

SÅ, nu har jag avreagerat mig efter en
dylik syn i kväll.

Säkert finns det både dom som håller med mig
och dom som tycker jag är löjligt.
Jag skriver inte för att väcka debatt utan
uttrycker bara min egen känsla i ämnet
så ha inte ihjäl mig i komentarerna.

Alla har sitt eget tycke, vilja och smak.
Det här var bara min..

Natti natti

Ps. bilden lånade jag från Google.




Tycka till?
Postat av: Anna

Precis...NOT SEXY AT ALL likadant med alla ungar som "hasar" ner brallorna..herregud kan bli galen på sonen...

Trevlig helg gumman..Kram på er...

2009-10-23 @ 08:55:49
URL: http://duracellmorsan.blogg.se/
Postat av: matte

haha ja inte så mycket visning kanske ;)

2009-10-23 @ 18:10:08
URL: http://femtinio.blogg.se/
Postat av: demian

Manly crack is thought to be the male's equivalent to female cleavage. No kidding. Some misunderstanding :o)

2009-10-24 @ 14:07:14
Postat av: sara

Håller med ovan, inte alls snyggt eller sexigt någonstans! USH!

hoppas du har haft en bra helg :)

2009-10-26 @ 12:43:18
URL: http://sarasaga.blogg.se/
Postat av: Anna

Hello gumman..hoppas allt är bra med dig? Haft fullt upp som du kanske sett? Men nu ska det väl lugna ner sig tycker jag?

Kram på er och en extra stor puss till Ozzy :)

2009-10-30 @ 18:14:21
URL: http://duracellmorsan.blogg.se/
Postat av: Lucas

Även om jag kan tycka att rumpor är attraktiva så håller jag med! Jag och min dotter brukar säga att de visar "rövaränno". Men minst lika fult är det när en tjej har string som sticker upp och man ser lika mycket som du har på bilden..

Nej anständiga kalsonger och trosor, ska man ha om man umgås med folk.

Vill man sen ha annat eller inget på sig så kan man ha det så hemma..

2009-11-07 @ 20:08:34
URL: http://lucas1962.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0