Inspirations flöde

Semester var nog vad jag behövde.

Det i kombination med att jag fick tag på
målardukar och en flödande inspiration
ledde till ett par nya målningar.



Näckrosen kommer från semesterns roddtur.



Denna? Ja jag vet inte riktigt. Den bara blev.
Tror jag ska kalla den *sensualitet i det fördolda*

Hoppas ni har det bra allihop.


Tycka till?
Postat av: Anna

i det fördolda va det ja ;)

2009-07-24 @ 20:04:39
URL: http://duracellmorsan.blogg.se/
Postat av: Ulla

Kram,,,,,,,,,,,,,fiiiint !

2009-07-27 @ 10:06:54
Postat av: demian

I like the mysterious couple dancing in the shade. Very sensual indeed ;o)

2009-07-27 @ 16:33:43
Postat av: Anna

Jag är en dålig bloggvän just nu-eller sista tiden rättare sagt...men du vet ju hur det är,det går i vågor..ibland orkar man inte eller hinner inte..

men jag har inte på nåt sätt övergett dig :)

kramarimassor

2009-07-28 @ 18:01:55
URL: http://duracellmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0