På promenad med Ozzy i Hembygdsparken



Genom lönnens löv verk såg vi en
bänk som säkerligen lämpar sig att
sitta på med en bok en solig dag.



Den här stugan gillar jag.
När hembygdsföreningen fixat och donat med
den så doftar det tjära.
Den doften gillar jag



Ozzy börjar tröttna på mitt eviga
fotograferande och gäspar stort.



Denna sista bild ville jag ta innan vi gick hem.
När jag vände mig om såg jag att
Ozzy svalde något.
Vilket iof är långt ifrån ovanligt för att vara honom.
Men när jag tittade  mig om såg jag några mysko svampar
i närheten.
Nu hoppas vi att det INTE var en sån han käkade upp.

Rackarns hund att stoppa allt i truten.

Lite orolig matte avslutar här för idag.

Ha det gott allihop

Tycka till?
Postat av: Anna

Han har lärt sig av matte kanske-stoppa allt i truten...fniss

2009-08-15 @ 21:43:53
URL: http://duracellmorsan.blogg.se/
Postat av: demian

Nää...! det stämmer inte :o)

2009-08-15 @ 22:03:24
Postat av: demian

Förklara varför gillar du på tjära doften. Den gillar jag också. Jag minns på långa barnsdom promenader på järnvägen...

2009-08-15 @ 22:08:01
Postat av: karolinajonsson

okej, sånt är inte riktigt min grej ;)

2009-08-16 @ 01:51:06
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0