Hundlös

Nej nej... Inte så illa som det låter.

Har precis lämnat Ozzy hos hans egen frissa bara.
Det räcker att man säger hennes namn så
står stollen och studsar vid ytterdörren.
Sen sitter han som ett ljus i bilen.


På den här bilden var han relativt nyfrissad

Dagen idag kommer nog annars vara ganska lugn.
Ska städa undan lite och och grunda en målarduk.

Ska börja fundera lite på vad jag ska ha med mig
till Grekland. Man behöver ju inte så mkt egentligen.
Bikini, lite lätta kläder och solskydd så man inte
ser ut som en nykokt kräfta sen.

MEN. jag såg att det fanns en del att kika på
så lämpliga vandrings dojjor får åka med också.
Kameran... en självklarhet.
Ska bli spännande att se om kroppen mår
lite bättre i det klimatet. En del påstår att
det skulle va toppen så jag hoppas på det.

Funderar på att försiktigt börja träna igen också.
När jag kommer hem alltså.
Sommarens lata extrakilon ska försvinna.
Det blir ju ingen tjejmilen för mig iår vilket är lite
trist tycker jag.
Men hoppas att jag kan bli lite bättre igen
för jag saknar min löpning.
Jag var ju såååå nära en timme förra året.

Nåja.. Dags att ta itu med lite här hemma innan
jag ska hämta en korthårig Ozzy.

Ha det gott




Tycka till?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0