Lite update




Hej allihop.

Tittar in för att önska er alla en riktigt
fin valborgsmässoafton.

Allt går så fort i trädgården att jag inte riktigt
hunnit sitta vid datorn och uppdatera er.
Vädret har ju också varit så underbart att man inte
gärna har suttit inne.

Verandan har jag fått i ordning och min minidamm
är igång med fontänen. Jag tycker det är så
otroligt rogivande med porlandet därifrån.

Sen har jag fått krypa till korset och erkänna
här hemma att jag gjort för mkt och att
kroppen är mer kass än någonsin.
Inget som syns utanpå, men känns destomer
inuti. Min fibro har i vår blivit mkt värre än
tidigare. Det är svårt att acceptera att man inte
längre kan och orkar sånt som kan
klarade av för mindre än ett halvår sedan.

Lite därför är det väl också som jag inte skrivit.
Jag har mått och mår riktigt skit i kroppen
men utåt visar man upp en glad fasad så gott
det nu går.
Ibland orkar man inte ens det och då
blir det gärna att man sluter sig lite för omvärlden.
Man mår dåligt av att andra ska behöva dra
ett tyngre lass på grund utav ens egen oförmåga.

Idag ska jag iaf inte göra något annat än att ta det lugnt.
Ikväll far vi iväg till grannsamhället för att titta
på brasan och det enormt fina fyrverkeriet dom
har där varje Valborgsmässo afton.

Avslutar med några bilder från tidigt i vår





och fram till nu





Ha en underbar Valborgsmässo afton allihop

Kram
Cina

Tycka till?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0