Vacker höstdag i gott sällskap



Även idag har vi haft tur med vädret och det blev
en långpromenad på förmiddagen.

Sen fick Amy tokfnatt här inne och busade
hejvilt. Skratt är bästa medicinen, näst närhet,
när man har sorg.
Denna lilla dam gör verkligen min vardag
så otroligt mkt lättare och gladare.

Imorgon ska jag köra dottern till sin pappa
så då ska Amy inte vara här.
Jag kommer längta till måndag när hon är tillbaka.
Samtidigt ska vi ta och njuta mannen och jag
av att få vara ensamma tillsammans.
Varken barn eller djur som kommer behöva oss.
Katterna, jo dom förståss men dom lider inte
av att vi är borta över dagen.

Önskar alla en finfin helg OM jag nu inte skulle
hinna in här i morgon innan jag åker.

Tack för att ni finns


Tycka till?
Postat av: Helena

Vilket gulligt dagbarn du har. Kan förstå att hon lyser upp dagen för dig.

Sköt om er

/Hella

2010-09-09 @ 14:41:20
URL: http://www.marihelena.net
Postat av: Anna

TACK för att DU finns!!!

2010-09-09 @ 15:05:01
Postat av: mimmione

helger själva är lyx som jag och min man inte haft många gånger i livet, ja efter barnen då såklart, nu är min yngste 11 och just nu njuter jag av känsan att "bara" ha ett litet barn det är en himla skillnad på en och FYRA troll, de tre stora trollen de klarar sig bra själva nu för tiden eller liten föresten men stackarn i mina ögon är han nog alltid min LILLE

2010-09-09 @ 21:10:43
URL: http://mimmione.blogg.se/
Postat av: Anna

Tog mig friheten att byta headern till nåt tillfälligt-ok?

Förhoppningsvis mindre jobbigt för dig?

Jag hittade ett gammal mail med dina uppgifter så jag testade om det va kvar-Im´sorry...

Kram vännen!

2010-09-10 @ 09:37:15
Postat av: Daniel

ååh förstår att hon lyser upp!



Njut å mys!

2010-09-13 @ 10:41:48
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: David

älska foton, trevligt land scener.....

2011-06-29 @ 08:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0