En önskan (eller fler) vore inte fel..



Kommer mig inte för att göra ngt ordentligt idag.
Det är tomt och tyst här hemma.
Min *daghund* har inte varit här än
den här veckan. Hennes riktiga familj ligger med
magsjuka så hon har fått stanna där.
Får se om jag får ngt meddelande ikväll om dom
är på bättringsvägen.
Min önskan är att hon är hos mig snart igen.

Nästa önskan då...
Det skulle vara att någon hällde inspiration
över mig så jag kom igång att göra ngt här hemma.

Så, nu fattas bara att anden i lampan
ska behaga vakna och hjälpa mig komma
igång och hitta den där bortsprungna inspirationen.

Får väl försöka ta mig i kragen och brottas
med dammsugaren iaf.. Sen ska jag handla lite.

Ha det gott allihop.
Tittar in när jag har lite mer ork.


Tycka till?
Postat av: mimmione

urk magsjuka det är inget kul, hoppas du slipper få det.

2010-09-14 @ 15:51:54
URL: http://mimmione.blogg.se/
Postat av: demiano

Snart kommer inspirationen att regna på dig. Ser du ? Nu ler du :o)

2010-09-14 @ 19:53:44
Postat av: Helena

Hösten är här och det brukar ge uppslag till massor med sina vackra färger och härliga luft!

Jag hoppas att hösten smittar av sig på dig så att du snart sprudlar av energi och inspiration.

/Hella

2010-09-15 @ 06:30:45
URL: http://www.marihelena.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0