Once again.... the never ending story



Ja min Ozzy växer aldrig upp..

Ännu en gång hittade han en *tappad sug*
som han vägrade att släppa.
Den skulle bäras hela vägen hem.

Vi möter iaf många leenden
när vi kommer promenerande och han
stolt bär en napp i munnen.

Hoppas den lille killen som tappat
denna napp fått en ny av sina föräldrar.
Gissar att dom inte skulle vilja ha
den här tillbaka iaf.

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Förresten..
Om ni gillar att läsa på engelska
och gillar lite kluriga spännande böcker.
Då kan jag rekomendera

The Maze

av
Gavin Hill.

Snart släpps även hans andra bok

The Blood Tree



Använder ni Facebook så har han sin egen
FanClub där.

Önskar er alla en jätte fin helg.


Tycka till?
Postat av: demian

Jag skulle gärna se en video om Ozzy som suger sin återvinna sug :o)

2010-03-06 @ 20:16:24
Postat av: pixi

Ohh han blev ju för söter!!Min minste voffsing älskar oxå att ha nåt i munnen ,man kanske ska skaffa napp?!!HAHAHA!! Kram=)

2010-03-07 @ 18:46:02
URL: http://meandpixi.blogspot.com
Postat av: Anna på jobbet

Ozze gubben då :)

"Love that dog"

2010-03-08 @ 11:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0