Semester bilder...

Husbils semester på Öland.

Vi var på många ställen så jag har plockat ur ett
litet urval av bilder att visa här

Camper holiday at Öland
We were at a lot of different places so
I will just show a few photo right now.


Borgholms slottsruin välkänt för de flesta

The Castle ruin of Borgholm is well known.



Solnedgångarna vid Bödahamn var verkligen fina

The sunsets at Bödahamn were realy beautiful.




Ölands norra udde är platsen för de här fotografierna

This photos are from the north cape of Öland




Väderkvarnen är från södra Öland

This windmill is at the south part of Öland


Om jag läste rätt på skylten så heter den här
Blåeld.. Otroligt vacker där den står i den karga omgivningen

I dont know the right word in english but a direct translation
would be *blue fire* for this flower. 


Avslutar så med en bild på Ozzy som skötte
sig utomordentligt bra den här semester veckan.

När vi väl kom hem sov han dock nästan i ett helt dygn..

I will stop here by showing a photo of Ozzy who was
very well behaved the whole week.
When We got home he did sleep for almost a day..


Tycka till?
Postat av: demian

Hej min vän..! Välkommen tillbacka. Qué bellas imágenes. Gracias por compartirlas con nosotros :o)

2010-06-27 @ 14:43:59
Postat av: Anna

Hallå..jag la på en ny header och ändrade färgen på wrappern...

fixar en ny header med dina bilder..jag har lånat ut mina så länge :)

Ha det gött kram

2010-06-29 @ 23:46:08
URL: http://garanteratglamourfritt.blogg.se/
Postat av: demian

Hi..! Fina bilder och 'kool' design..!

:o) Kram..!

2010-06-30 @ 20:35:37
Postat av: Anna

Hello bruttan..nya pics???

2010-07-07 @ 10:32:29
URL: http://garanteratglamourfritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0