Väntar på leverans...



Tänkte prova hur hund och katter
mår av maten från *husse*
www.husse.com

Den var lite billigare än den svindyra
jag köper i djuraffären och jag får
levererat hem till dörren.
Funkar det så vore det ju bra..
Både av ekonomiska skäl och för
att mina onda armar slipper släpa hem
tunga säckar med mat.

Snart är det dags att slänga sig i soffan
framför tvn en stund.
Har precis kommit hem från en
promenad med Ozzy på drygt en timme.
Han passade på att bada magen
i sjön.
Nu ligger han och toksover i soffan.
( det kanske jag gör också om en stund )

Ha det gott


Tycka till?
Postat av: demiano

Har du provat själv..? Det är ju lämpligt at få veta vad husdjur äter..!!

2010-07-28 @ 20:46:45
Postat av: Anna

Ja prova vettja ;) lite filmjölk och några torra satar ovanpå det :)

Mumselimums..med leversmak...bläääk

2010-07-28 @ 23:08:18
URL: http://boogaboo.blogg.se/
Postat av: Cina

asg ja du... Jag tänker inte tugga torrfoder.. Ozzy är duktig nog själv på att visa om han gillar foder eller ej..

2010-07-29 @ 00:02:11
Postat av: Anna

Med eller utan filmjölk :)

2010-07-29 @ 00:16:54
URL: http://boogaboo.blogg.se/
Postat av: Cina

Ingen filmjölk för honom.. Hans magge gillar inte det riktigt... Fiser surströmming om han får annat än hundmat..

2010-07-29 @ 00:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0