Snart är det dags...

 



Sommarnattens svaga ljus..
Sommarnattens vaga ljud..

I sommarens stilla ljumma natt tar jag en promenad.
Fyller lungorna med den friska
svala nattluften.
Djupa andetag som fyller mig
med liv.

Den svala luften fyller mina sinnen.
De ljuva dofterna, stillheten
och tystnaden...
Så ljuva i en vacker samklang.

Girigt insuper jag allt detta underbara.
Det som ger mig liv och lust.
Det som ger mig ork att ta tag i alla
måsten nästa morgondag.

Önskar alla en god natt med frisk luft...
Andas djupt en stund i nattluften.
Andas in energi och
andas ut alla måsten och problem.

Sen så sover ni så gott, så gott.

Tack för att just ni tittade in
och välkommen åter.


Tycka till?
Postat av: Anna

Ja krama kudden har man gjort 1 vecka nu ;)

sonen kommer sent ikväll..jag gick och fixade lite myspys redan imorse...lovely!!

2010-07-20 @ 12:56:57
URL: http://boogaboo.blogg.se/
Postat av: demiano

Jag alltid kollar din blog med liv och lust :o) Tack..!

2010-07-20 @ 15:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0