Snart så...



Just nu...

går jag och väntar på att det ska bli torsdag.
Nervöst är det att resa ensam.
Jag är ju inte ngn större fantast av att flyga
iaf inte om det är för trångt på planet
så man knappt kan röra på benen.

Har införskaffat akvarellblock och
teckningsblock i hopp om att lite inspiration
kommer infinna sig där nere på
GranCanaria.

Håll en tumme att de inte blir ett råtthål
jag får bo i nu när jag åker på
en ospecifiserad resa.
Skönt är iaf att jag vet att det blir
en lgh för bara mig själv.
Då kan jag få den lugn och ro som jag
behöver, förhoppningsvis i komb. med
sol och lagomt varmt väder.

Om jag skulle ha tråkigt ngn dag så
kanske jag letar rätt på ett internet cafe
och uppdaterar här.
Förhoppningsvis sitter jag på ngt vacker
ställe fullt upptagen med att måla
eller av att bara ligga i solen.

Ha det så gott allihop så länge.


Tycka till?
Postat av: Anonym

Valor...! Mucho valor..! Jag skicker dig en massa goa vibror :o)

Viktig är att veta hur säger man 'macka'på spanska...

> bocadillo ;o)

> bocadillo de queso manchego

< manchegoost macka

2010-01-11 @ 00:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0