Ljus i mörkret



På torsdag åker jag till GranCanaria.

Min man tyckte att jag behövde komma iväg
och få lite sol och värme för min onda kropp.

*TACK SNÄLLA DU*

Jag har aldrig rest ensam förrut så det känns
 lite  nervöst men det ska nog gå bra.

Dessutom har jag inte
varit från min familj mer än några få dagar på
alla dessa år.
(kan räknas på ena handens fingrar)

Det kommer kännas ensamt.
Samtidigt kan jag ju då få koppla bort
alla måsten som man har här hemma.
Matlagning, hundpromenader i kylan osv.

En god bok, akvarellblock, färger och
en anteckningsbok ska med.

Som tur är går resan från Skavsta så jag slipper
upp och vimsa på Arlanda.

Håll tummarna för mig att jag kan få
må lite bättre den veckan.
Jag behöver det verkligen.

Cina


Tycka till?
Postat av: demian

Lycka till resan kära du..!!

Och läsa sista meddelande jag skickte om detta..

Kram..!!!!!

:o)

2010-01-08 @ 18:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0