Tillbaka med ett mini vernisage



Så har jag då varit och hämtat hem mina tavlor.


Utställningen var i Simpevarpsby
vid kärnkraftverket i Oskarhamn.

Det är väldigt många besökare där under smmaren.
Problemet är att dom inte tar VISA eller
andra kort där.

Det gör att det är svårt att sälja tavlor på  den
utställningen. Inte många har ju mkt
pengar i plånboken direkt..
Såg dock att ett antal visistkort försvunnit
så kanske någon hör av sig med tiden.

En tavla blev iaf såld.
En av dom enklare men likväl målad av mig och såld.
Det var Yoda som fick ett nytt hem.


Yoda såg naturligtvis bättre ut när han
kom i ram.


Känner lite att jag vill visa några andra också så
ni får se vad jag går för..

Dom av er som sett dom förrut får stå ut än en gång..

Som ni kommer upptäcka har jag inte fastnat i ett
fack utan trivs fortfarande med olika
sorters motiv.


Det aldrig sinande kruset


Bro i sommarprakt


Äpplen


Vackra Norrland


En frihetsdröm


Fantasy


De sju underverken enligt mig


Bed of Roses


Jaha..
Det blev ett litet mini vernisage idag.
Kan meddela att alla tavlorna utom
De sju underverkan har blivit ramade efter
att fotona togs.

Ha det gott allihop..
Hoppas ni tyckte om vernisaget även om
jag inte kunde bjuda på skumpa och snittar
här på nätet .. hahaha


Tycka till?
Postat av: Per-Anders igen

Fina tavlor. Har försökt identifiera de sju underverken: Colloseum, pyramiderna i Egypten, Lutande tornet i Pisa, Taj Mahal, Stonehenge och kinesiska muren. Jag saknar dock den nya motorvägen mellan Älvkarleby och Uppsala. Den är cool.



Skojar bara.



Jag gillar att dina motiv har så olika karaktär. Kul att bli överaskad.

2010-08-08 @ 15:27:41
URL: http://peranders.blogg.se/
Postat av: Cina

Kristus monumentet i Rio de Janeiro utnämndes något år till ett av underverken. Kändes som att det passade in liiiite bättre än Motorvägen vid Älvkarleby.. hahahaha. Men tanken var skoj.

2010-08-08 @ 18:50:54
Postat av: Mimmione

Superfina tavlor du är verkligen duktig, gjorde inget alls jag länkar dig med

2010-08-09 @ 09:53:09
URL: http://mimmione.blogg.se/
Postat av: demiano

Säkert det ska bli en chans till för at visa dina tavlor på en bättre ställe. Tummen upp..!!

2010-08-09 @ 23:52:17
Postat av: Anna

Dom känner jag igen :)

Kraaam!

2010-08-10 @ 22:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0