Rymmer




I morgon rymmer jag ett drygt dygn.
Ska ta mig söderut, hämta tavlor
och förhoppningsvis kunna fotografera
en del vackert.
Kanske något kan användas som inspiration
till vinterns målande.

Det blir alltså
UPP MED TUPPEN

Ska packa det lilla jag behöver ikväll
så det bara är att slänga i mig
frukost och hiva in väskan i bilen
och dra iväg klockan tidigt.

Det blir en lååång körning men med
lite skön musik i bilen
så ska det nog gå bra.
Får stanna och rasta några gånger.

Ha en fin helg allihop.


Tycka till?
Postat av: mimmione

Målar du med, spännade, skulle vilja kunna måla men nöjer mig med kameran jag

2010-08-05 @ 17:07:28
URL: http://mimmione.blogg.se/
Postat av: demiano

Farväl kära Christa..!! Jag håller jag tummen upp för dig att dyka upp igen :o) Kram..!!!

2010-08-05 @ 19:36:46
Postat av: Daniel

Ha så trevligt! Å kör försiktigt!!!

2010-08-06 @ 20:27:45
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anna

visa etsningarna nu ;)

Cina är jätteduktig målare.konstnär!!!

Kram och hälsa österlen...

2010-08-08 @ 00:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0