IKAROS SMEDERNA mm.



Dagens resultat blev... 55-29 till Smedernas fördel..
Det var en jättefin kväll och riktigt mkt publik.


Här är grabbarna från båda lägren strax innan start.

I pausen är det många som tar sig en kopp kaffe.
Själv tog jag en MER.



När Gunnestad vann i sista loppen blev han så här glad.
Det ser ut som om han går men han åkte på bakhjulet
stående på ett ben...
Våghalsigt i överkant.. Men han grejjade det
och mottog publikens jubel.

Vädretsmakter var med oss och solen sken
hela kvällen.

_________________________________________________

Vad har då mer hänt idag?

Jag var duktig och åt bara nyttiga
mellanmål


Sen har jag tittat till mina orchideer.
Nu blommar flera olika






Tänkte bjuda på den här blomster prakten
för er som kanske inte alls
är intresserade av den övre delen
av det här inlägget.

Ha det fint allihop.


Tycka till?
Postat av: Anna

Jag är alltid intresserad (läs nyfiken)

Alltid fina bilder att se på här :)

2010-08-05 @ 12:41:28
Postat av: Lennart

För några år sen då jag fyllde fick jag en orchide som liknade den längst ner. Men tyvärr lyckades jag ha död på den.

2010-08-11 @ 18:25:13
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0