Ensam i natten



Så sitter man här igen mitt i natten.

Snart dags att smyga upp och glida ner under täcket.
Försöka få några timmars sömn.

En massa måsten i kombination med oro för hunden
gör att sömnen lyser med sin frånvaro.

Alla måsten!? 
Jo jag tror nog att jag lägger dom på mig själv
allra mest. Det är ju ingen som står med piskan över mig.
Magen gillar inte heller oro och protesterar hej vilt..

Usch det blev gnälligt i natten.
Bäst att släppa ut Ozzy en snabbis
och sen krypa i riktning mot sängen.

Stort tack till er som tittar in här.. och extra tack till dom som
orkar lämna ett ord eller två. Det är alltid trevligt men
absolut inget tvång..

Natti natti


Tycka till?
Postat av: mimmione

visst orkar jag, hoppas du har en bra dag trots nattsudd

2010-08-14 @ 15:15:44
URL: http://mimmione.blogg.se/
Postat av: demiano

Hej lilla gumma..! Jag önskar att helgen blir det lugn och trevlig för er, särkilt du, Christa och Ozzy :o) Kram..!!

2010-08-14 @ 15:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0