Ånger vecka hos frisören.... njää det finns inte..

Så har man då varit hos frissan..
Allt det slitna är borta vilket var en del.

Det som var lite roligt var att jag sa att
det blir bra när det blir lite uppklippt
så lockarna kommer fram mer.

Frisören nickade och höll med.
Sen drog han igång.. Hårtussarna flög
och jag kände att det här blir nog bra..

DÅ gjorde han det.
Inte tog han fram MINA lockar..
Nej då...  Han satte igång att göra egna lockar
med borste och fön.

Det resulterade i att jag fick några stora lockar
längst ner på håret och i övright platt upptill..
Jösses.





Ja så här blev då resultatet..
MEN... jag är övertygad om att jag kommer vara
mer nöjd när jag väl tvättat håret och fixat det
*PÅ MITT SÄTT*

Nåja det slitna är borta o det får man ju va glad för iaf.

Om jag är nöjd?
Ja det återstår att se när jag får fixa till det själv.
Just nu är det lite   njaaaaaa  njäääää   vet inte....

Ha en fin helg..


Tycka till?
Postat av: demiano

Lättnad...pheew...! Det blev skön :o)

2010-08-27 @ 20:19:49
Postat av: Davey

Great photos ..... as usual..... Christina .. !

Davey

2010-09-28 @ 11:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0