Än går det NER och än går det UPP



För första ggn i livet ( känns det som )
så kom medicinen som var beställd
före utsatt datum.

Mitt humör och mitt hopp
beter sig som en väldig berg o dalbana
här just nu.

Det ska bli mer än spännande att
se hur Ozzy ser ut i sina ögon
i morgon bitti.
Då har han fått två doser idag.
Tyvärr vet man inte helt hur det ligger
till innan vi varit på återbesök.
Den dagen ska han inte ha fått några droppar alls.
Så då kommer domen.
Jag kommer vara otroligt nervös.

Jag vet att det blir lite tjatigt här men
just nu är det Ozzy som är i mitt focus.
Jag har haft djur omkring mig hela livet så
jag vet och är medveten om hur
hastigt man kan förlora en
fyrfota vän.

Ska försöka få ihop en blogg i annat ämne
imorgon..
Jag lovar.

Ha en fin lördagskväll allihop.


Tycka till?
Postat av: Anna

Jag håller tummarna för lilla gubben..

2010-08-14 @ 23:36:59
Postat av: demiano

Jag håller med.!! Krya på dig fyrfotad kille..!

2010-08-15 @ 00:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0