Kan inte annat än vara lycklig...

HV-71 tog hem GULDET..  IGEN!!!!

För ett äkta HV hjärta var det här som julafton






Sedan jag flyttade till Huskvarna för 28 år sen har HV-71
haft sin självklara plats i mitt Hockey hjärta.

Trots många flyttar under åren har jag hela tiden
varit trogen laget och gläds otroligt idag.
Önskar att jag hade kunnat vara på plats när dom nu borde
ha kommit hem för att ta emot alla hyllningar

Djurgården bjöd upp till riktigt spännande matcher och
det var väldigt jämnt in i det sista.

Lite tråkigt att en del av Djurgårdens fans kastade mynt och
flaskor på isen vid flera tillfällen under matcherna i på slutet.
Det kunde lett till allvarliga skador.
Man undrar hur supportrarna hade kännt om ngn från
deras lag skadat sig allvarligt pga detta.
Nu hände tack o lov inget sådant..

Jag tillåter mig att vara väldigt glad och stolt idag...

Stort tack till HV-71 för roliga och spännande matcher..

**bilderna är lånade från HV-71s hemsida**

www.hv71.se


Tycka till?
Postat av: demian

Hej..! Grattis och felicitaciones..! Kram & un abrazo..!

2010-04-26 @ 02:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0