Sååå var det...





Här är anledningen till att det kändes
lite extra roligt att köra min långa sträcka igår.

Vi sålde stora volvon och skaffade en ny
Dacia Sandero ist.
Liten smidig och snål.
Dessutom faktiskt hyggligt snygg för
att vara liten bil.

Det är en bil som känns mkt större inuti
än den ser ut utifrån.

NU ska jag göra en smaskig RÄKPAJ och SALLAD.
Det ska bli gott.

Ha en fin helg allihop
Cina

Tycka till?
Postat av: Berit Elisabet med Kasper

Helt perfekt storlek, enligt mitt sätt att se! Lättparkerad och bensinsnål. Kan numera inte tänka mig nåt större. Så grattis :-)

(Och visst ser den snygg ut!)

2009-05-10 @ 00:52:17
URL: http://www.belof.se
Postat av: Annica

Åh vad du är duktig på att måla! Och vilken söt bil!! Förstår att körningen kändes så mycket lättare!

Den lille piraten hälsar tillbaka och tackar så mycket!

Ha en trevlig kväll!

KRAM!

2009-05-10 @ 21:59:03
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: demian

Grattis om nytt snål-smart-bil..!

Förresten, låt mig hämta lite vin som ska funka bra med mumsig pajen :o)

2009-05-11 @ 16:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0