Liten kusin träff

Igår fick vi en blixtvisit från min kusin Jens med familj.
Vi har aldrig setts förrut så jag var väldigt nervös
innan de kom hit.

Ja ni vet.... Tänk om det blir helt tyst.... Tänk om
det känns konstigt.. Tänk om man inte har något
att prata om.... osv.

Det var inga problem.
Allihop var jättre trevliga.


Jens och killarna


Jens och  söta Viktoria
*Jag älskar min pappa så är det bara*  sa hon.


Vild djuren var inte lätta att få på bild.

Till Jens med familj.

TACK  för att ni kom förbi.
Nästa gång ska vi ha mer tid.
Tack för att jag fick lägga ut bilderna också


Ha det gott allihop


Tycka till?
Postat av: Jens

Men det gik da meget godt, selvom det var lidt svært når ungerne hele tiden afbrød os :-).

Hun staves forresten --> Victoria <-- ;-). Ellers et godt billed af hende og mig selvom det blev lidt mørkt.

2009-07-29 @ 10:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0