Vårscrap



Var ute en sväng igår. Jobbade i trädgården
fotograferade lite och så blev det en liten vårscrapping.
Jag ville inte göra den för prålig.. Jag tycker vårblommorna
får vara det viktigaste i den här LO´n

På kvällen blev jag dock dålig och är fortfarande
inte helt som vanligt. Känner mig totalt utmattad.
Yr och emellanåt illamående.

Idag är det dags för cellprovsundersökning.
Den ska jag iallafall kravla mig iväg till.
Sen blir det nog inte så mkt mer denna dag.

Hoppas ni andra har det bra

Kram
Cina

Tycka till?
Postat av: demian

Hola amiga..! Jag önskar dig en fint nytt vecka :o)

2009-04-06 @ 16:36:16
Postat av: Anna

Härlgt! Krams krams ;)

2009-04-07 @ 14:20:53
URL: http://aplacetocallhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0