En underbar dag / A wonderful day










This will be in both swedish and english.
For english scroll down please

Idag har jag varit ute i trädgården och fotograferat lite.
Det gjordes efter ett arbetspass med trimmern.
Min trädgård ligger i en brant sluttning så vanlig
gräsklippare funkar inte.

Tänk vad tiden har gått fort.
För inte länge sen hade vi en meter snö
och nu kan man gå ut och sitta i solen
och bara njuta..
Det är helt underbart.

Det har inte blivit så mkt skrivet här men
det kan ju bero på att det även finns ett liv
utanför internet.   ;-)
Jag vet, det låter konstigt men det är
faktiskt sant.  hahaha

De av er som fortfarande hittar in hit
önskar jag en fortsatt fin
försommar.

Nu ska jag ut igen för dom hotar
med regn i morgon.
Här gäller det att njuta.

__________________________________________________

Today I have been out in my garden taking some photos.
That was after I had cut the grass.

Everything has gone so fast.
It wasnt long ago I had a meter of snow
covering the garden.
And now...
Now I can sit in the sun and just enjoy
the lovely weather and flowers.
It´s wonderful.

I havent been writing here so much but
that might be because there actually
is a life outside the internet.
I know it sounds strange but its true  LOL

I wanna thank those of you who still find
your way in here once in a while.

More photos will come.

Now I will go out again.
They say it will be rain again tomorrow
so I better enjoy this day as much
as possible.


Tycka till?
Postat av: demian

MUCHAS GRACIAS..!! jag är glad att du börjar skaka saken här igen :o)

2010-05-24 @ 15:49:52
Postat av: Saras Inredning

Ååh vilka underbara vårblomster :)



och visst finns det ett liv utanför internet - fast man har svårt att slita sig.



Kramkram/Sara

2010-05-25 @ 07:49:33
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Anna

Älskar blommorna på äppelträden :)

Kram vännen och ha det gott..ha en skön sommar och hoppas vi hörs under sommaren?

Pözz....

2010-05-26 @ 10:06:41
URL: http://garanteratglamourfritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0