Trött på vinterkyla



Nu längtar man efter starka färger och dofter igen..

Trött på vitt vitt vitt.....
Trött på den doft fria vintern....
Det enda som händer när man andas
in nu är ju att det fryser i näsan.

Kroppen är väldigt trött på vädret också..
Man blir så trött på värken som kriker
efter värme..

Tror jag är långt ifrån ensam om detta.


Nu har jag iaf ett projekt på gång.
Jag ska göra iordning ett liiiitet rum
som jag kan ha för att måla och pyssla i.
Det ska bli skönt..
Inte en massa som blir liggande framme till
andras irritation.
Inne *hos mig* kan jag sen låta sakerna
ligga framme tills nästa attack av inspiration.
 
Det kommer bli jätte bra, men kommer ta
ett tag att få det så som jag vill ha det..
Måste fixa med rätt belysning och lite annat.

Hoppas alla får en finfin helg.
Själv ska jag iväg på ett 20års firande
i helgen.
I övrigt blir det nog väldigt lugnt hoppas jag.

Som sagt..
En skön helg önskar jag er som fortf hittar in hit.


Tycka till?
Postat av: demian

Viva la primavera..!!!

2010-03-05 @ 00:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0