Naket

Jag har aldrig hävdat att jag
är helt normal.
I have never said that Im completly normal

Många kommer nu att helt  idiotförklara mig.
*FNISS*
Now many will say Im a complete idiot

Men men, jag är gammal nog att stå
för det jag tycker
och jag tycker om Naket.
Well Im old enought to stand for what I think.
I like naked.

Särskilt när det är på alla fyra..
espcially down on all four
Hahaha..

NU börjar hon bli lite väl KINKY
tänker många, men ta det lugnt.
Now she is getting a bit to kinky
some might think, but take it easy

Jag menar nakna kineser..
I meant naked chinese

Oj.. det lät kanske ännu värre..
Ops.. that might sound even worse


Här kommer några bilder iaf
Here comes some pictures anyway






Chinese Crested


Vet att många tänker...
USCH... ÄCKLIGT osv.
 Iknow many people thing they are
dusgusting and so on..

Men har man väl träffat en
naken kines så blir man helt såld.
But when you have meet a
naked chinese you melt.

En helt underbar liten hund.
En sprudlande glad hund
Its a wonderful, playful
happy little dog
som gärna gosar mycket och
är smidig att ha med sig överallt.
Its cuddly and its also easy to take
along as it is so small

Även många ( inte alla ) allergiker
kan klara att vara i närheten av
dessa små sötisar.
Many, not all, that are allergic
can meet this cute dog for
a shorter or longer time without
problems. But its naturaly different between
people who bad the allergy is.

(bilderna lånade på google)
( I borrowd the photos at Google )


Tycka till?
Postat av: Charlotte

De är ju riktigt söta! Tyvärr blir det inte hund här naken eller inte, jag vågar inte på grund av allergi. Men söta är de i alla fall och jag lånar lånehunden ett tag till... idag funkar det inte bra ihop med min allergi.

Jag tycker du är JÄTTE modig som vågade utmana dig själv att åka stegbil! Jag skulle aldrig våga, maken min vill åka upp för Globen! Jag total vägrar, jag flippade totalt ur när vi skulle åka lift upp för ett berg mitt i sommaren!Jag har missat så mycket inne hos dig, nu får jag lägga till din länk inne hos mig. Så att jag kan fortsätta följa dig. Kram!

2010-06-01 @ 15:13:20
URL: http://charlottas.bloggagratis.se
Postat av: demian

Never seen such a doggie for real. I wonder about their character...

2010-06-01 @ 16:20:28
Postat av: Anna

Vet en som föder upp såna här i Stockholms trakten..men personligen har jag svårt för dom..men trevliga i tempramentet :)



Maila uppgifterna, eller har du gjort det???

2010-06-04 @ 09:27:31
URL: http://garanteratglamourfritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0