Barn på ingång..



I år kan vi verkligen inte klaga på vädret.
Iof så hade vi turen att vi hade tidig
semester iår.
Sol och varmt hela tiden.
Ser i prognosen att nu väntar
lite ostadigare väder.

Trädgården jublar nog
när törstande rötter äntligen
får suga upp lite vätska.
Svampen i skogen kommer
poppa upp hejvilt.

Ett tecken på att sommarlovet snart
är slut får jag här idag.
Dottern kommer hem från 3 veckor
med pappa där hon verkar ha haft det
jättebra i vanlig ordning.

Om några veckor ska jag åka och hämta
mina tavlor i Oskarshamn.
Det kommer nog lite
kännas som att sommaren tar slut där.

Jag räknar med att få in några nya bilder i
kväll eller i morgon.

Måste visa vad dottern köpt..
Sparat och gnetat har hon.
Beställt ända från Kina.

Jag tar med paketet när jag åker för
att hämta henne snart.
Tror inte hon vill vänta en enda sekund
längre än nödvändigt..

Tjingeling så länge..


Tycka till?
Postat av: Anna

Nu är här regn..men härligt med svalka :)

Kram på er...och en extra till Ozzy...

2010-07-26 @ 15:17:06
URL: http://boogaboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0