Nu bär det av....



Så vad det då dags.
Om fem timmar bär det av till
flygplatsen för vidare transport till
GranCanaria.

Jag har så smått börjat smälta
det hela.
Flygrädslan finns där men jag hoppas
och tror att det ska gå bra iaf.

När jag sitter här och tittar ut genom
fönstret på snödrivorna och träden som
är täckta med enorma iskristaller
känns det ganska fantastiskt.

Känner att huvudet är lite i kaos
så jag avslutar nog här nu.
Återkommer i slutet på nästa vecka
med en liten reseblogg.
Dvs om jag inte råkar på ett
internecafe och skrivet ett
litet inlägg under veckan.


Ha det gott




Tycka till?
Postat av: demian

Farväl min vän..! Ha de riktigt gott i Canarias..!

:o)

2010-01-14 @ 13:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0