Tänk om.......



Ja tänk om man fick vara katt...
Sova när man ville och alltid mat på bordet..
Visst ser hon ut att må bra vår Majja?!

MEN... just ikväll så vill jag inte va katt.

Katter får inte gå på SPEEDWAY... men det får jag..
Tjohooooo..

I övrigt är det lugna gatan här.
Mannen jobbar, hans son är på fritids och min
dotter jobbar..
Men snart är dom hemma igen..
Doften av Mousaka börjar sprida sig i huset ..

Ha det gott ni som tittar in..

En liten kommentar är alltid välkommen så man
ser vilka som har hälsat på

Ha det gott allihop


Tycka till?
Postat av: demiano

Jag skulle gärna vara DIN katt och smaka din mousaka..!!

2010-08-04 @ 20:00:13
Postat av: Daniel

Ja tänk OM, gud så kul å skönt det sku vara att va en katt.. eller hund. Och bara bli uppassad!!!

2010-08-04 @ 22:33:47
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0