Klipp vånda



Idag ska jag klippa mig.

Frågan är HUR...???

Topparna..???

klippa så det blir halv långt???

Klippa kort???



Jag har gått till samma frissa i massa år.
Nu fick jag en knäpp och trillade in och
beställde tid här i samhället.

Förut har jag alltid vetat ungefär hur jag
ska komma att se ut efter..
MEN....
Med den här frisören kan det bli hur som helst.

Jaja.. bara att ta mod till sig och gå dit.


Bilden lånad på nätet..

Egen bild kommer nog efter klippet.


Tycka till?
Postat av: Anna

Jag vill klippa kort-samma frilla som i reklamen för Maybelline´s nya mascara-wigwam!!

Men jag har lockigt hår och runt ansikte så en nyfrillad pudel ser jag ut som då :(



Du skulle passa i kort :)

2010-08-27 @ 09:58:34
Postat av: Anna

Du passar i långt också ;)



Trevlig helg och glöm inte pussa på Ozzy.....

2010-08-27 @ 09:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0