Bye Bye

Detta får bli mitt sista inlägg innan jag lämnar
gamla Sverige för en vecka i Grekland
Åker på lördag men kommer ha fullt upp
i morgon med packning o.dyl.

Ska visa katt och hundvakten allt som gäller
med djuren huset larmet osv.
Underbart att ha vänner som ställer upp.
Som dessutom BOR här medan
vi är borta..
Det känns väldigt tryggt.

TACK SARA!



Snart sitter man här och pustar ut i skuggan
med en paraplydrink efter en dag på stranden..



Har lånat dessa bilder på nätet från resebolaget.

Ni lär få stå ut med många egentagna bilder när jag
är hemma igen.

Ha det så jätte bra här hemma.
Kram


Tycka till?
Postat av: Sazza

Ska bli kul att få bo i ert hus när ni är borta, och jag är glad för att du litar på mig så pass mycket =).



Massa kramar till världens underbaraste väninnan =).



/Sazza

2009-09-03 @ 23:39:41
Postat av: demian

Önskar dig ett underbart grekisk śejour. Stor kram..!



2009-09-04 @ 21:05:09
Postat av: Anna

Åååhhhhhh jag vill oxå åka med :(

vi höres på tfn när du kommer hem gumman..

Kram och ha det så himla bra på resan!

2009-09-05 @ 02:26:06
URL: http://duracellmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0