Sötnosar

Efter ännu ett blogguppehåll....  så är jag här igen idag.

Vet att det blivit många uppehåll i år men det har
varit pga hälsan och inte pga ointresse.

Tänkte nu iaf lägga in lite bilder.
Under höstlovet har jag haft båda mina döttrar
hemma vilket har kännts jätte bra.

Yngsta dottern var på Halloweenfest hos en kompis
och såg ut så här



Hur denna söta djävul skulle kunna skrämma ngn
förstår jag inte.. Möjligen leda någon i fördärvet.

Stora tjejen var kvar hemma hos mig och idag
följde hon med på en långpromenad med Ozzy.



Vi hade tur och solen sken hela tiden vi var ute.



Ozzy lägger in högsta växeln och rusar mot fotografen.

I hemmets ljuva vrå togs det några kort på katterna
också härom dagen.


Sune är lite rolig.. Han kan ligga hur som helst och vara lika
nöjd i allafall.. Här passar han på att tvätta sig mer sovandes
än vaken


Majja som är en mer *normal* katt, håller på sitt och
vilar ist. i saccosäcken. Det blir varmt och gosigt där.

Hoppas ni som fortf tittar in här har haft en fin
höst vecka och nu en skön helg.

Kram


Tycka till?
Postat av: demian

Hej på dig min vän..! Vilka sköna bilder :o) Riktigt sötnosar, alla tre :o)



Varning: cuidado con el chupacabras...!

2009-10-31 @ 21:48:50
Postat av: Anna

Klart jag gör!!! Vi måste höras snart :(



kram på er..puss i örat på ozze

2009-11-01 @ 14:05:20
URL: http://duracellmorsan.blogg.se/
Postat av: Ulla

Hej där,,,skönt att se dig igen,,,,



Kram

2009-11-03 @ 17:53:52
URL: http://metrobloggen.se/ullas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0