Höstpromenad



Idag har det varit en fin men blåsig dag
här där jag bor.

Ozzy och jag tog en förmiddagspromenad innan
jag satte igång att hösta i trädgården.
Han hade gärna velat bada men idag sa jag stopp.
Det tar sån evig tid innan han torkar
och det är jobbigt för honom

Det har med andra ord blivit mkt friskluft idag.
Hoppas det ska hjälpa mig att kunna sova inatt.

Snart är det dags att sätta på kaffe och te här
innan div program börjar på tvn.

Hoppas ni alla har det bra.
Kram på er


Tycka till?
Postat av: matte

Håll i hatten! Här har också blåst som tusan hela dagen. Alla löv som jag så fint städat bort från trappen har blåst tillbaka.

Sov gott!

2009-10-07 @ 22:45:03
URL: http://femtinio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0