Maskros lek

Jag och Ozzy var ute idag och jag tog några bilder
som jag sen  lekte lite med..


En helt vanlig överblommad maskros.. Vacker på sitt sätt


I motljus blev det så här...


Måste säga att det här tycker jag är läckert.


Riktigt coolt.
Visst kan ogräs vara fint?!


Ozzy fick sig naturligtvis ett skönt bad också.
Det tyckte han om i värmen som är idag.

Ha en skön fredagskväll

Tycka till?
Postat av: demian

Wow..! Ozzzy really inspired you some masterworks this time..!!! Have him around more often this season. I bet we'll see more amazing views :o)

2009-05-30 @ 02:14:05
Postat av: Anna

Ogräs kan va riktigt fint...krams krams gumman

2009-06-01 @ 14:09:39
URL: http://duracellmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0