Kaos v/s vackert

Börjar med KAOS


Ett rent KAOS har jag utanför där jag bor. 
*stan* ska bli FIN har komunen fått för sig.
Det innebär att det rivs upp asfalt och gjuts
mönstrad betong. Ja utom vissa delar som blir
i vägsten dådå..
Rörigt är det och kommer väl så vara hela sommaren
innan dom är klara.

Tog lite andra bilder som blev trevligare
till o med ganska vackra i mitt tycke


Nyponrosor i all sin prakt såg jag.


Såg en fin humla som såg ut att ha krashlandat nästan
på blomman här..  Naturligtvis kom kameran fram igen.

Sen bidde det inget mer. För kallt och blåsigt och ruggigt..
Inte kul att va ute

Tycka till?
Postat av: Anna

Åhhhhhh humlebilden vill jag låna?? Får jag det???

Kram...

2009-06-10 @ 23:03:19
URL: http://duracellmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0