En grå dag



Idag har molnen dragit in över oss här.

Såna dagar får man ägna åt skapande
och drömmande.
Men nu ska jag ta en promenad med Ozzy.
Han ser på mig med bedjande ögon.
I morgon ska han till frissan igen.
Han studsar av glädje bara man nämner det.
Det är ju så skönt att bli av med pälsen.

Javisst ja, jag skulle ju lägga in ett par scrap bilder.
Det får bli i eftermiddag.

Ha det fint så länge
/Cina

Tycka till?
Postat av: Sara

Hahaha.. vilken rolig filur som tycker det är kul med frissan :)



På turné med Ledin - ...suck.. - jaja en del får ju det där lilla extra :)

Men jag är nöjd ändå, det är andra gången jag är på Ledin, men senast var nångång i början av -90.



Ni ser ut att haft det mysigt i Trosa, har aldrig varit där.



Ha det bra!

/Sara

2009-08-11 @ 15:13:20
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: anita&uno

Hej vännen.Ja det var ett tag sen.Jag är inte så flitig sjäv. Det går i vågor. Som allt annat.

Kram till er från oss här nere i sydligaste delarna.

2009-08-11 @ 17:10:00
URL: http://unoett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0