Djur och blomster *andra bloggen för dagen*



I mitt nästa liv hoppas jag att jag får bli katt.
Iaf om jag får ha det lika bra som Majja här ovan.
Nio liv känns ju inte fel det heller.



Ozzy finns naturligtvis med när det tas bilder
på mina promenader.



En vacker Dahlia



En dyblöt Ozzy som badat en lång stund.
Numera är han inte rädd om han inte når botten.
Så innan den här bilden hade han sprungit och simmat
hej vilt. Därav den trötta stilen..



Visst är det fint nere vid sjön..??

Vet inte hur många inlägg till det blir nu innan jag
åker iväg till värmen i Grekland.
Men om inte annat så kommer det bilder
efter resan.  Har turen att ha en toppen tjej som ska
vara här och passa både hus och djur.
Det känns tryggt..

Ha det gott allihop.


Tycka till?
Postat av: demian

Heja lilla vän..!! Fina, positiva bilder som lyser upp min mörkisk mmåndag :o) Kram..!

2009-08-31 @ 21:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0