Så var påsken över



Så var det vardag igen.

Lägger med en bild här på några
krokusar som verkligen lyste upp en plätt
i rabatten.

Påsken har varit bra.
Relativt lugn och stilla.
Ja, det vill säga om man inte
tänker på hur mkt man donat i trädgården.
Det var dock roligt pyssel.
Riktigt varmt var det ju flera av dagarna.

Buskar har klippts, lite blommor har flyttats
och en faslig massa löv har räfsats upp.

Idag hade jag tänkt göra en hel massa
men jag är totalt slut och trött.
Så nu blir det soffan en stund innan
det är dags att börja tänka på
matlagning för kvällen.

Kram alla

Tycka till?
Postat av: demian

Pastel de choclo. Mums..!!

2009-04-14 @ 16:15:17
Postat av: Charlotte

Vilka vackra blommor! Krokusar var det ja... idag har jag faktiskt bloggat. Känns skönt att skolan började igen och maken gick och jobbade.

Ibland blir det mycket runt omkring en och då måste man få ta en paus. Det har varit riktigt skönt att inte kunnat blogga på flera dagar - det blir så mycket roligare att komma tillbaka då. Men nu ska jag väl vara på gång, förhoppningsvis.

2009-04-15 @ 09:32:23
URL: http://charlottas.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0