Dagens 2:a

Från att inte ha bloggat alls på ett tag så kommer
här ett andra inlägg för idag.

*************

Det var länge sen jag målade.
Inspirationen har varit som bortblåst både pga
värken och trädgården som tagit mkt tid.

Bestämde mig för att kladda lite iaf.

Allt behöver ju inte bli kanonbra..
Det kan bara vara skönt att försvinna in i drömmar
och färger utan några krav på prestation.
Så det blev en väldigt enkel akvarell igår kväll.



Funderar på att skriva en kort liten saga till den bilden.
En saga om udda vänskap.

******************

Scrappingen har också legat på hyllan
lite nu när jag inte är i form.
Nu gjorde jag iaf en LO till den person
som aldrig ger upp på mig.
Den som orkar lyssna när jag mår skit
och behöver prata halva natten.

Varmt tack till dig min man.
Ibland måste man förundras över det tålamod
du besitter.




Fin i sin enkelhet tycker jag denna LO blev.


Tycka till?
Postat av: demian

Vems foto? Egen? Jag tycker om enkelt, lite blyg, 'relaxed pose'

2009-04-30 @ 14:57:19
Postat av: Cina

Jo jag var den som tog kortet. Svart/vitt är behagligt

2009-05-01 @ 14:37:31
Postat av: Lucas

Fint kort och ser ut som en trevlig och behaglig man!

2009-05-02 @ 21:42:40
URL: http://lucas1962.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0